Integrovaná tematická výuka - téma: Únor bílý, pole sílí
Inu, uvidíme...zda bude platit dávná pranostika: Na svatou Dorotu odmeť sníh od plotu. Nebo:Na svatého Valentina zamrzne i kolo mlýna. V každém případě se ohledně integrované výuky, která se uskuteční v pátek 7. února, máme na co těšit!
Integrovaná tematická výuka - téma: Počasí, podnebí a pranostiky
Téma navazuje na předešlý program; povšimneme si podnebných pásů, ale také extrémních projevů počasí. Integrované dny přesuneme z pátku na středu (12. února).
Integrovaná tematická výuka - téma: Zimní olympijské hry
Připomínka historie i současnosti sportovních olympiád (21. 2.) nabídla mimo jiné možnost spočítat si zajímavé údaje z olympiád. Úspěšné vystoupení sportovců významně napomohlo zájmu dětí o toto téma.
Integrovaná tematická výuka - téma: Poznáváme Českou republiku
Integrovaná výuka pro celý týden od 24. 2. 2014 si za základ vzala učivo vlastivědné. V průběhu týdne se spolu se žáky podíváme do všech možných koutů českých i moravských. Podařil se příjemný společný úvod pro celý ročník; přejme si, ať jsou podobně vydařené všechny dny.
Ředitelské volno 13. 2.
Dne 13. 2. budou mít všichni žáci volný den. Důvodem je zápis budoucích prvňáčků.
Konzultace od 17. února
Volné termíny konzultací naleznete v rubrice "Úvod"
Plán na období ÚNOR 2014 – IV. C
Předmět |
Hlavní témata |
ČJ
|
|
AJ Nadále se zobrazuje samostatně. |
|
M
|
|
Přírodověda
|
-poznáváme přírodu -změny v přírodě -příroda živá a neživá - příjem vody a potravy |
Vlastivěda
|
Jednotlivé kraje ČR Symboly ČR ČR a Evropská unie Globalizace a menšiny
|
Domácí úkoly:
STŘ 12. 2. 2014: M: Anna má 8.000,- korun. Utratí 1/5 z částky na oblečení a 2.500,- korun si uloží do banky. Kolik korun bude mít ještě u sebe?
PÁ 14. 2. 2014 : ČJ: Zjisti si, co je palindrom a alespoň jeden napiš.
ÚT 18. 2. ČJ str. 94, cv. 9
ST 19. 2. ČJ str. 93., cv. 7
PÁ 28. 2. ČJ str. 86, cv 11